הרב פינטו יחל היום לרצות שנת מאסר במרכז רפואי

"יש לנו ביטחון ואמונה חזקים ביותר, הקדוש ברוך הוא לא נותן לאדם מבחן שהוא לא יכול לעמוד בו"
ישראל פריי 1 Comment on הרב פינטו יחל היום לרצות שנת מאסר במרכז רפואי

האדמו"ר יאשיהו פינטו צפוי להיכנס היום למרכז הרפואי של השב"ס, לריצוי שנת מאסר שנגזרה עליו בגין מתן שוחד לקצין המשטרה אפרים ברכה ז"ל • לחסידיו הוא אמר: "אנחנו לא חושבים על מחר אפילו רגע אחד"

האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו
"יש לנו ביטחון ואמונה חזקים ביותר, הקדוש ברוך הוא לא נותן לאדם מבחן שהוא לא יכול לעמוד בו"
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום יתחיל האדמו"ר יאשיהו פינטו לרצות את עונש המאסר שנגזר עליו, בגין הרשעתו במתן שוחד לקצין משטרה אפרים ברכה ז"ל. עקב מצבו הרפואי, פינטו יכלא במתקן רפואי של שירות בתי הסוהר.

בדברים שנשא הבוקר בפני חסידיו לאחר תפילת שחרית, אמר האדמו"ר כי הוא כלל לא מרגיש ולא חושב על העניין, וביקש שלא ללוותו בכניסה לכלא. הוא גם ביקש שהמוסדות ימשיכו לתפקד כרגיל, והפנה את מבקשי עצתו לבנו יואל בן ה – 15.

"יש לנו ביטחון ואמונה חזקים ביותר, הקדוש ברוך הוא לא נותן לאדם מבחן שהוא לא יכול לעמוד בו". אמר לתלמידיו, "בישיבה שלנו לא הפסקנו יום אחד, במשך 22 שנים, ללמד תורה ולעשות מעשים טובים. הקרבנו את החיים שלנו למען הכלל. ויתרנו על מחלות קשות שיכולנו לטפל בהם באופן אחר, ועשינו למען כלל הציבור".

"גם דברים שנראים לא נוחים הם טובים, הקדוש ברוך הוא נותן לאדם ניסיון רק אם הוא יכול לעמוד בו. זרענו זרעים לנצח נצחים עד שהמשיח יבוא. אנחנו צריכים להיות בשמחה גדולה. לא שוברים את הרוח שלנו, עברנו מחלות קשות, לרגע לא פחדנו ולא חששנו, כל מה שאמרנו בשיעורים, התכוונו לכל מילה. דרך השם זה יהיה הניצחון האמיתי שלנו. מקווים שנתגבר על המחלה, ושנראה אתכם שוב".

בשירות בתי הסוהר שהשלימו אתמול את פרויקט קליטתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בכלא מעשיהו, נערכים לקליטת הרב ולמאות החסידים הצפויים להגיע לשערי הכלא, למרות הבקשות.

מצבו הבריאותי של הרב עמד במרכז דיונים משפטיים ארוכים, לאחר שנציגיו טענו למצב קריטי, ומאידך, השופטים פקפקו במהימנות חוות הדעת הרפואיות. בשב"ס בדקו את הנתונים, החליטו על ביצוע המאסר במרכז הרפואי עקב טיפולים שהרב פינטו מקבל, והמעקב הרפואי הדרוש מחומרת המצב.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הרב הצדיק נמצא במקום בו עמד יוסף הצדיק כולנו תומכים ואוהבים את הרב!!!